Информационные материалы

 

К сведению субъектов предпринимательской деятельности и населения города.

         Администрация г. Краснодона и Краснодонского района Луганской Народной Республики доводит да Вашего сведения перечень пунктов обмена валют имеющих разрешение на проведение финансовых операций:

Вид деятельности Адрес торговых точек
1 обмен валют,денежные переводы   г.Краснодон, Микроцентр,1 (банк "Надра")
2 обмен валют,денежные переводы   г.Молодогвардейск, ул.Литвинова,11 (р-н остановки маршрутного такси)
3 обмен валют,денежные переводы   г.Краснодон, ул.Бунина,29а (магазин "Аленка)
4 обмен валют,денежные переводы   г.Краснодон, Микроцентр, 23/4 (магазин "Диво")
5 обмен валют,денежные переводы   г.Краснодон, пл.Ленина,2 (ООО "Д-М" торговая пристройка к супермаркету "Гулливер")
6 обмен валют,денежные переводы   г.Молодогвардейск, кв.Кошевого,4 (магазин "Донбасс")
7 обмен валют,денежные переводы   г.Суходольск, ул.Блюхера,3 (магазин "Вкусный мир")
8 обмен валют г.Краснодон,  ул.П.Котова,9/31 (р-н кафе "Роса")
9 обмен валют,денежные переводы   г.Молодогвардейск, Литвинова, павильон 133 (территория рынка)
10 денежные переводы г.Краснодон,  ул.П.Котова, 4а (бывшее кафе "Минутка")
11 обмен валют г.Краснодон,  пл.Базарная,2 ( паильон "МТС" р-н рынка)
12 обмен валют,денежные переводы   г.Суходольск, ул.Ленина, 19 (магазин "Мажор")
13 обмен валют,денежные переводы   г.Краснодон, кв.Баракова, 6а (магазин "Шедевр")
14 обмен валют г.Краснодон, пл.Базарная (павильон "Алло" р-н рынка)
15 обмен валют г.Краснодон, пл.Базарная (территория рынка)
16 обмен валют,денежные переводы   г.Суходольск, ул.Ленина,17 (магазин "Копейка" р-н ДК "Юность")
17 денежные переводы г.Суходольск, ул.Ленина,18 (магазин "Копейка" р-н рынка ЧП Гайворонский В.Э.)
18 денежные переводы г.Краснодон, Комсомольская,9 (Трест "КДШС")
19 денежные переводы г.Суходольск, ул.Ленина,40/2 (магазин "Теплодар")
20 обмен валют,денежные переводы   г.Краснодон, ул.П.Котова,16 (ТЦ "Кристалл")
21 терминал г.Суходольск, ул.Ленина,42/4 (магазин "Кодак")

 

 

ВНИМАНИЮ РУКОВОДИТЕЛЕЙ АГРОФОРМИРОВАНИЙ И ПРЕДПРИЯТИЙ ПИЩЕВОЙ И ПЕРЕРАБАТЫВАЮЩЕЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ, СУБЪЕКТАМ  ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬСТВА!

Для получения разрешения на вынос (вывоз) материальных ценностей, принадлежащих на праве собственности юридическому лицу или физическому лицу – предпринимателю, в пределах и за пределами территории Луганской Народной Республики  необходим  следующий пакет документов и заявление на право вывоза (транзита) материальных ценностей:

Скачать бланк заявления

 

 

 

 

Перелік підприємств легкої промисловості Луганської області
Краснодонський виконавчий комітет, надсилає інформацію про оголошені алжирськими установами у квітні 2014 року міжнародні тендери, які стосуються в основному будівельних послуг, закупівлі металопродукції, хімічної продукції, а також будівництва пасажирського порому та ін. (додається).
Контактні особи в Посольстві України – радник Блажей Вадим Валерійович та другий секретар з економічних питань Батрошак Ігор Миколайович (тел.: 00-(213-21)-69-13-87, факс: 00-(213-21)-69-48-87, електронна адреса: emb_dz@mfa.gov.ua).
У разі звернення зацікавлених виробників, Посольство України в Алжирській Народній Демократичній Республіці сприятиме просуванню їх продукції на алжирській ринок.
Додаток: на 2 арк. 
Товариство з обмеженою відповідальністю «Правове агентство «Статус», код ЄДРПОУ 36736029 (юридична адреса: 91055, м. Луганськ, вул. Леніна, буд. 34) проводить вперше аукціон без можливості зниження початкової вартості з реалізації нерухомого майна, що належить банкруту Комунальному підприємству «Житлово-експлуатаційна контора №6 м. Краснодону» (код 32363418, 94407, Луганська область, м. Краснодон, кв. Шахтьор,5). 
На території Луганської області створено та діє Сектор представництва у Луганській області, який є самостійним підрозділом у структурі Держпідприємництва України.
Сектор представництва розміщується за адресою: 91000, м. Луганськ, вул. Лермонтова, 1б,к.514, тел/факс (0642) 58-50-39, e-mail: dkrplug@ukr.net.
До уваги суб”єктів підприємництва!
      У Луганській області реалізується Програма заходів з перепідготовки управлінських кадрів для сфери підприємництва «Українська ініціатива» (далі Програма).
       Регіональною робочою групою Міжвідомчого центру з організації перепідготовки управлінських кадрів для сфери підприємництва продовжено до 05.04.2014 року черговий набір претендентів на навчання за Програмою у 2014 році на базі Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. За результатами навчання випускники отримають диплом спеціаліста про вищу освіту державного зразка на напрямом «Менеджмент» та спеціальністю «Менеджмент організацій і адміністрування» і матимуть змогу пройти стажування на підприємствах Німеччини.
       Перепідготовка спеціалістів фінансується як за рахунок державного бюджету, так і власних коштів, або коштів підприємств, які направляють спеціаліста на навчання. Орієнтована вартість складає 5500 гривень (за 10 місяців –весь курс очно-заочної форми навчання).
       Учасниками Програми можуть бути підприємства та організації будь-якого профілю та форми власності, а також підприємці.
       Для участі у конкурсному відборі на навчання учасники Програми повинні мати :
- закінчену вищу освіту (не економічну);
- досвіт роботи на управлінських посадах (більше 1 року);
- відповідати віковим критеріям (до 40років).
Перелік документів та форми для заповнення претендентами розміщено на офіційному веб-сайті Департаменту економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації (htt://economy.loga.gov.ua) у розділі «Підприємництво» підрозділ «Програма перепідготовки управлінських кадрів для сфери підприємництва», папка «перелік документів та форми для навчання у 2014 році». Прийом документів на паперових та електронних носіях(форми 1,2,3) здійснюється секретарем Регіональної робочої групи за адресою:
пл. Героїв Великої Вітчизняної війни, буд., 3-а, м.Луганськ, Департамент економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації, кім. 415 або 521, тел.. (0642)58-57-12, 53-32-19, 50-01-96. При собі необхідно мати оригінали диплома і паспорта. Термін прийому документів – до 05.04.2014.  
До уваги суб”єктів підприємництва!
      В рамках Програми підготовки управлінських кадрів Федерального міністерства економіки та технологій Німеччини, яка реалізується в України Товариством міжнародного співробітництва (GIZ) у партнерстві з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України продовжується набір кандидатів на стажування у поточному, 2014 році.
Однією з найважливіших умов відбору для проходження стажування є зацікавленість у встановленні ділових зв*язків з підприємствами Німеччини та подальшої співпраці для розвитку економіки регіону.
Стажування менеджерів на німецьких підприємствах реалізується за рахунок приймаючої сторони.
Для участі у конкурсному відборі на стажування запрошуються спеціалісти, що мають вищу освіту, досвід роботи у сфері економіки та підприємництва на управлінських посадах не менше 1 року, які добре володіють англійською або німецькою мовою, російською – для топ-менеджерів (у виняткових випадках), віком до 45 років. Тривалість стажування - один місяць.
Перелік документів та форми для заповнення розміщено на офіційному веб-сайті Департаменту економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації (htt://economy.loga.gov.ua) у розділі «Підприємництво» підрозділ «Програма перепідготовки управлінських кадрів для сфери підприємництва», а також на офіційному веб-сайті Секрітаріату МЦПК (http://www.me.gov.ua) у розділі «Про Міністерство» (підрозділ «Підвідомчі організації. Міжвідомчий центр з організації перепідготовки управлінських кадрів для сфери підприємництва»). Прийом документів на паперових та електронних носіях(форми 1,2,3) здійснюється секретарем Регіональної робочої групи за адресою: пл. Героїв Великої Вітчизняної війни, буд., 3-а, м.Луганськ, Департамент економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації, кім. 415 або 521, тел.. (0642)58-57-12, 53-32-19, 50-01-96. При собі необхідно мати оригінали диплома і паспорта. Прийом документів здійснюється постійно.  
До уваги суб”єктів господарювання !
Про виставково-ярмаркову діяльність.
 Краснодонський виконавчий комітет повідомляє, що з метою підвищення ефективності виставково – ярмаркової діяльності в Україні, створення належних умов для участі вітчизняних підприємств, установ та організацій у виставках і ярмарках за кордоном на офіційному веб-сайті Мінекономрозвитку України в рубриці «Зовнішньоекономічна діяльність» у розділі «Виставково – ярмаркова діяльність», підрубриці «Виставково – ярмаркова діяльність у країнах основних партнерах України» розміщено План – календар проведення міжнародних виставково –ярмаркових заходів на 2014 рік у країнах – основних торговельних партнерах України.
Постанова КМУ від 17 жовтня 2007 р. № 1222 "Про затвердження Порядку декларування зміни оптово-відпускних цін на продовольчі товари"
16 травня 2014 року в м. Гомель пройде XI Гомельський економічний форум, який спрямований на розвиток взаємовигідного ділового співробітництва, встановлення довгострокових та надійних партнерських зв*язків.
До участі у форумі будуть залучені представники Уряду Республіки Білорусь, керівники органів державного управління й організацій усіх секторів економіки. Учасники зможуть ознайомитися з економічним та інвестиційним потенціалом Гомельської області, в т.ч. в межах XY Міжнародної виставки-ярмарку «Весна в Гомєлє», що буде проводитися в рамках Форуму; перспективними і взаємовигідними проектами в сфері туризму, переробної промисловості й будівничого комплексу.
Додаткова інформація стосовно зазначених заходів буде розміщена на сайтах Гомельского виконкому:
www.gomel-forum.by та www.gomel-region.by
Контактні телефони організаторів форуму: +37(523)2743173; 2749690;
2741912; 17458421; e-mail: yved@mail.ru, gsnvest@yandex.ru
Якщо Вас зацікавила ця пропозиція, просимо повідомити Управління економіки та власності до 20.02.2014 р. за телефоном 6-54-42, або електронною поштою: e-mail: economy35@ukr.net 
Краснодонський виконавчий комітет повідомляє, що протягом 2014 року в м. Ташкент, Республіка Узбекистан, у павільйонах Національно – виставкової компанії „Узекспоцентр” буде проводитися низка виставково – ярмаркових заходів, які охоплюють усі сфери промисловості та соціально – економічної діяльності (перелік додається).
  Організатором зазначених заходів виступає Міністерство зовнішніх зв’язків, інвестицій і торгівлі Республіки Узбекистан.
 Додаткову інформацію можна отримати на веб – сайті НВК „Узекспоцентр”: www.uzexpocentre.ua.
Виконавчий комітет Краснодонської міської ради інформує щодо роботи юридичної компанії «Соломон - груп».
Міжнародна юридична компанія «Соломон – груп» за підсумками
1 – го національного інтегрованого рейтингу провідних консалтингових, аудиторських та оціночних компаній, отримала найвищій рейтинг, а також зайняла друге місце оціночних компаній, отримала найвищій рейтинг, а також зайняла друге місце серед оціночних компаній і увійшла до п’ятірки кращих консалтингових компаній України (за даними рейтингу компанії «ЮНІПРАВЕКС» (Росія) та видання «Профіль» (Україна).
Крім цього, НБУ рекомендував зазначену компанію, як таку, що має досвід співпраці із міжнародними фінансовими інституціями (http://www.bank.gov.ua/pmu/information/ information.html).
Компанія «Соломон - груп» працює за багатьма напрямками діяльності, важливе місце займає розробка інвестпроектів (бізнес - планів), для реалізації яких може надаватися державна підтримка або ж залучатися кредити вітчизняних та іноземних банків, іноземні інвестиції та гранти (довідка додається).
Компанія пропонує допомогу стосовно якісної підготовки проектів пропозицій до плану заходів щодо реалізації Державної стратегії регіонального розвитку країни на період до 2020 року, (для виконання вказаного плану передбачається, залучати кошти державного бюджету, кредити вітчизняних та іноземних банків, гранти ЄС, інших донорів світу). 
Краснодонський виконавчий комітет повідомляє, що 11 грудня 2013 року Міністром торгівлі Республіки Біларусь Чєкановим В.С. було затверджено Календар міжнародних та республіканських виставок та ярмарків, які проводитимуться в Республіці Білорусь у 2014 році (додається перелік із зазначенням організаторів відповідних заходів та контактною інформацією).
ДО УВАГИ СУБ’ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ !
Исполнительный комитет Краснодонского городского совета сообщает, что 26 февраля 2014 года в г. Ростове – на – Дону состоится «Международный Франчайзинговый Форум», в «Золотом зале» конгресс - отеля «Don - Plaza» по адресу улица Большая Садовая, 115. Время проведения Форума – с 11:00 до 18:00.
Цель мероприятия – развитие малого и среднего предпринимательства в регионах России и Украины с использованием технологий франчайзинга.
Для участия приглашены главы Ростовской области Голубев Василий Юрьевич и Министр экономического развития Ростовской области Левченко Александр Алексеевич.
В рамках проведения «Международного Франчайзингового Форума» будут проведены презентации компаний – франчайзеров, выставка вендингового оборудования и бесплатные мастер – классы от известных – тренеров, экспертов по франчайзингу и защите интеллектуальной собственности. Среди компаний – участников – известные федеральные и региональные бренды «Subway», «Sbarro», «InfoLife», «220B», «TMK», «InGreen», «BAON» и многие другие компании, включая крупные банки и ведущие организации по содействию предпринимательству. На мероприятие зарегистрировано более 3500 предпринимателей и активных деловых людей из Ростовской области, Краснодарского края, Республики Калмыкия, Ставропольского края, Волгоградской и Белгородской областей, а также из регионов восточной Украины - из Донецкой и Луганской областей.
В соответствии с целью мероприятия – помимо крупных франчайзинговых компаний – на Форуме будут рассмотрены недорогие региональные франшизы стоимостью 20000 рублей, что вызывает собой интерес у районных центров по двум причинам:
1) в настоящее время крупные федеральные франчайзинговые сети предъявляют высокие требования к численности жителей населенных пунктов;
2) на муниципальном уровне успешно могут быть применены региональные франшизы. Для муниципальных образований приобретение местным предпринимателем франшизы какой – либо известной компании более выгодно, чем просто открытие филиала этой компании, так как центр прибыли предпринимателя будет находиться на территории муниципального образования.
Именно поэтому бизнес по франшизе активно развивается и поддерживается руководством субъектов в таких регионах как Республика Татарстан, Ханты – Мансийский автономный округ, Челябинская область, Тюменская область и др.
Таким образом, на лицо важная социальная роль франчайзинговых технологий в развитии каждого муниципального района и всего региона в целом.
Предлагаем посетить «Международный Франчайзинговый Форум» в г. Ростов – на – Дону и получить бесценный опыт в развитии малого и среднего предпринимательства.
В случае заинтересованности просим предоставить списки участников в Форуме до 03.02.2014 року на электронный адрес (economy35@ukr.net) или на тел.(факс) 6-45-59.  
ДО УВАГИ СУБ’ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ !
Виконавчий комітет Краснодонської міської ради повідомляє, що 08-11 вересня 2014 року в м. Сямень, Китайська Народна Республік, буде проведено 18-тий Китайський міжнародний інвестиційно – торговий ярмарок «CIFIT», організаторами якого будуть виступати Міністерство комерції КНР та народний уряд Провінції Фуцзянь КНР.
Основними напрямками діяльності заходу є залучення прямих іноземних інвестицій, обговорення інвестиційної політики та заохочення інвестицій у регіоні й в світі, координація розвитку національної та регіональної економіки.
CIFIT передбачає оптимальні можливості для ділових людей отримати інформацію сто воно інвестиційного клімату в Китаї та інших країнах, а також забезпечую їх єдиний торговий сервіс для багатостороннього інвестиційного співробітництва.
Просимо у разі зацікавленості участі осіб та перелік продукції, яку було б доцільно продемонструвати під час роботи виставки надати до 30.01.2014 року на паперових носіях та електронною поштою (economy35@ukr.net) або на тел.(факс) 6-45-59. 
       С целью содействия развитию рынка небанковских финансовых учреждений и эффективной реализации полномочий НАЦКОМФИНУСЛУГ, доступности и удобства предоставления административных услуг, а также предоставления субъектам финансового рынка другой помощи по вопросам, которые относятся к полномочиям НАЦКОМФИНУСЛУГ, создан Сервисный центр по обслуживанию участников рынков финансовых услуг (далее- Сервисный центр).
   Во избежание мошеннических действий с целью защиты прав потребителей и получения полной информации, касающейся финансового учреждения, в том числе кредитного союза, можно обращаться в Сервисный центр по телефону (044)234-99-07. 
Исполком Краснодонского городского совета, с учетом информации, предоставленной Национальной комиссией, осуществляющей государственное регулирование в области рынков финансовых услуг (НАЦКОМФИНУСЛУГ), информирует о том, что на территории города Краснодона зарегистрирован Кредитный союз «Краснодон».
Кредитный союз «Краснодон» имеет лицензию на осуществление деятельности по привлечению взносов (вкладов) членов кредитного союза на депозитные счета и/или лицензию на осуществление деятельности по предоставлению финансовых кредитов за счет привлеченных средств, кроме взносов (вкладов) членов кредитного союза на депозитные счета. Действие лицензии до 18.08.2014г.
Кредитный союз «Краснодон» расположен по адресу:
94407 Луганская область, г.Краснодон, квартал Советский, буд.1, офис 38. 
В рамках реалізації заходів, направлених на розвиток внутрішньообласної кооперації надаємо перелік матеріалів та послуг, які ПрАТ «Сєвєродонецьке об”єднання Азот», ПАТ «Стахановський завод феросплавів», ТДВ «Попаснянський вагоноремонтний завод» та ПАТ «Алчевський металургійний комбінат» закуповують за межами області щодо можливості виробництва означеної продукції та налагодження коопераційних зв”язків з товариствами Луганської області.
ДО УВАГИ СУБ’ЄКТІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
 
Виконкомом Краснодонської міської ради оголошується конкурс з відбору суб’єктів малого і середнього підприємництва міста, яким за рахунок коштів місцевого бюджету буде надано часткове відшкодування відсоткових ставок за залученими у банках кредитами для реалізації інвестиційних проектів.
Організатор конкурсу: Управління економіки та власності виконавчого комітету Краснодонської міської ради.
Адреса: м. Краснодон, пл. Леніна, 8.
 
Пріоритетнимиє інвестиційні проекти суб’єктів підприємницької діяльності, які спрямовані на:
-    створення нових робочих місць та збереження існуючих;
-    упровадження енерго- та ресурсозберігаючих технологій в сфері житлово-комунального господарства та в організаціях і установах соціальної сфери міста;
-    упровадження удосконаленої системи збору та вивозу твердих побутових відходів;
-    покращення якості обслуговування пасажирів та безпеки їх перевезень;
-          розвиток малого та середнього бізнесу в сфері виробництва, відновлення переробної промисловості та будівництва;
-    сприяння розвитку консалтингових послуг в сфері малого та середнього бізнесу;
-    упровадження інноваційних технологій, виробництво інноваційної продукції;
-    виробництво продукції на експорт.
У конкурсному відборі можуть брати участь суб’єкти малого і середнього підприємництва та фізичні особи - підприємці, включені до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців і зареєстровані як платники податків на території м. Краснодон, які у звітному році фактично сплачували відсотки за користування кредитами, отриманими в банках для реалізації інвестиційних проектів.
До участі у конкурсному відборі не допускаються суб’єкти підприємницької діяльності, які:
- здійснюють господарську діяльність менше одного року;
- мають заборгованість перед державними і місцевими бюджетами, Пенсійним фондом України та іншими цільовими позабюджетними  фондами, а також заборгованість з виплати заробітної плати;
- здійснюють діяльність, пов’язану з виробництвом зброї, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, організацією та проведенням азартних ігор, обміном валюти, наданням в оренду нерухомого майна;
- в установленому законодавством порядку визнано банкрутами або стосовно яких порушено справу про банкрутство;
- перебувають у стадії припинення юридичної особи або припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця;
- подали недостовірну інформацію щодо інвестиційного проекту або свого фінансового стану.
Суб'єкти підприємницької діяльності, які бажають взяти участь у конкурсному відборі, подають до конкурсної комісії такі документи:
- заяву встановленого зразка у двох примірниках за встановленою формою;
- бізнес-план (техніко-економічне обґрунтування) інвестиційного проекту;
- копію довідки про внесення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, засвідчену нотаріально або органом, який видав довідку;
- виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та
фізичних осіб - підприємців;
- нотаріально засвідчену копію укладеного з банком кредитного договору та додаткових угод до нього (за наявності);
- графік погашення кредиту та сплати відсотків за ним, засвідчений банком;
- довідку-розрахунок з банку про погашення кредиту, суму нарахованих та фактично сплачених  відсотків за користування кредитом;
- копії платіжних доручень щодо сплати відсотків за користування кредитом за поточний рік;
- довідку про банківські реквізити суб’єкта підприємницької діяльності;
- довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, інших обов’язкових платежів, внесків до фондів загальнообов’язкового соціального страхування та виплати заробітної плати;
- копії фінансової звітності за попередній рік та останній звітний період за такими формами:
для фізичних осіб - підприємців– форму податкової декларації про майновий стан і доходи згідно з наказом міністерства фінансів України від 07.11.2011  № 1395, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 27 грудня 2011 за  № 1532/20270;
для малих підприємств– форма № 1-м  «Баланс» згідно з наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2000 № 39, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15.03.2000 за № 161/4382;
для середніх підприємств– форма № 1 «Баланс» додаток до Положення (стандарту)  бухгалтерського обліку  2 «Баланс»; форма № 2 «Звіт про фінансові результати» додаток до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 3 «Звіт про фінансові результати»; форма № 3 «Звіт про рух грошових коштів» додаток до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 4 «Звіт про рух грошових коштів»; форма № 4 «Звіт про власний капітал» додаток до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 5 «Звіт про власний капітал», які затверджені наказом Міністерства фінансів України від 31.03.1999 № 87 «Про затвердження Положень (стандартів) бухгалтерського обліку», зареєстровані Міністерством юстиції України 21.06.1999 за № 391/3684 (зі змінами); форма № 5 «Примітки до річної фінансової звітності», затверджена наказом Міністерства фінансів України від 29.11.2000 № 302 «Примітки до річної фінансової звітності», зареєстрована у Міністерстві юстиції України 11.12.2000 за №  904/5125 (зі змінами);
- копію статистичної звітності за останній звітний період (форма
№ 1-підприємництво, затверджену наказом Державного комітету статистики України від 27.08.2007 № 321 «Про затвердження Інструкції щодо заповнення форм державних статистичних спостережень зі структурної статистики  № 1-підприємництво (річна), № 1-підприємництво (коротка) - річна, № 1-підприємництво (квартальна)», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11.09.2007 за № 1056/14323).
Посадові особи, які уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками конкурсу:
Яковлєва Ганна Петрівна – начальник Управління економіки та власності виконавчого комітету Краснодонської міської ради, заступник голови конкурсної комісії.
Телефон для довідок: 6-57-64.
Друзь Лариса Олексіїна - головний спеціаліст відділу стратегічного розвитку, сприяння розвитку малого бізнесу та регуляторної політики Управління економіки та власності виконавчого комітету Краснодонської міської ради, секретар конкурсної комісії.
Телефон для довідок: 6-54-42.
Конкурсна комісія розпочинає приймання заявок на участь у конкурсному відборі та документів, що додаються до них, з дня публікації оголошення про проведення конкурсного відбору, а закінчує 2грудня звітного року.
Вниманию предпринимателей!
В связи с изменением оценочной стоимости земли,
Вам необходимо:

1. Обратиться в отдел земельных ресурсов
г.Краснодон, Микроцентр, №20, для получения выписки о нормативно-денежной оценки стоимости земельного участка;

2. Обратиться в разрешительный офис
г.Краснодон, Первоконная №1а , с заявлением о внесении изменений к договору аренды земельного участка и заключении дополнительного соглашения к договору. При подаче заявления необходимо предоставить
оригиналы и копии:
-выписку о нормативно-денежной стоимости земельного участка,
- копию договора аренды земельного участка,
-копию 1 страницы пректа землеустройства или технической документацией на земельный участок, с наличием обменного файла.
Копии вышеназванных документов должны быть заверены подписью заявителя.
3. Получить в разрешительном офисе решение сессии .

4, Обратится в юридический отдел исполкома
с копией данного решения для заключения дополнительного соглашения к договору оренды земельного участка.

5.Обратиться в отдел земельных ресурсов
с дополнительным соглашением и решением сессии для государственной регистрации дополнительного соглашения к договору оренды земельного участка.

6. Обратиться в налоговую инспекцию
с дополнительным соглашением, зарегистрированным в земельном кадастре и выпиской о нормативно-оценочной стоимости земельного участка.

ЗАКОН УКРАЇНИ
Про регулювання містобудівної діяльності
N 3038-VI 17 лютого 2011 року
Статья 26 п.5
Проектування та будівництво об'єктів здійснюється власниками або користувачами земельних ділянок у такому порядку:
1) отримання замовником або проектувальником вихідних даних;
2) розроблення проектної документації та проведення у випадках, передбачених статтею 31 цього Закону, її експертизи;
3) затвердження проектної документації;
4) виконання підготовчих та будівельних робіт;
5) прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів;
6) реєстрація права власності на об'єкт містобудування.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 13 квітня 2011 р. N 466
Київ
Деякі питання виконання
підготовчих і будівельних робіт
15. Замовник зобов'язаний протягом семи календарних днів з дня реєстрації декларації або з дня отримання права на виконання підготовчих робіт відповідно до пунктів 13 і 14 цього Порядку
письмово поінформувати місцеву держадміністрацію або орган місцевого самоврядування за ісцезнаходженням об'єкта будівництва, а також державні органи у сфері пожежної та техногенної безпеки про початок виконання підготовчих робіт.

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 13 квітня 2011 р. N 461

ПОРЯДОК
прийняття в експлуатацію закінчених
будівництвом об'єктів

14. Замовник зобов'язаний протягом семи календарних днів з дня прийняття в експлуатацію об'єкта:
подати копію декларації або сертифіката місцевому органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування за місцезнаходженням об'єкта для подання такими органами інформації
про прийнятий в експлуатацію об'єкт до органу державної статистики за формами, передбаченими звітно-татистичною документацією;
поінформувати державні органи у сфері пожежної та техногенної безпеки про введення в експлуатацію об'єкта.
ВНИМАНИЮ СУБЪЕКТОВ ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ
Решением Краснодонского городского совета от 27.04.2012 № 21/1252 «Про затвердження Порядку використання коштів місцевого бюджету та проведення конкурсного відбору суб’єктів малого і середнього підприємництва міста, яким за рахунок коштів місцевого бюджету буде надано часткове відшкодування відсоткових ставок за залученими у банках кредитами для реалізації інвестиційних проектів» утвержден Порядок использования средств местного бюджета и проведения конкурсного отбора субъектов малого и среднего предпринимательства города, которым за счет средств местного бюджета будет предоставлено частичное возмещение процентных ставок по привлеченным в банках кредитам для реализации инвестиционных проектов.
С данным решением можно ознакомиться на сайте Краснодонского городского совета (www.krasnodon-rada.gov.ua) в разделе «Городской совет», подраздел «Решения 2012», подраздел «Апрель».
Уважаемые субъекты предпринимательской деятельности!
Просим Вас обратить особое внимание на Постановление КМУ № 878 от 29.09.2010г.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 29 вересня 2010 р. N 878
Київ
Про здійснення розрахунків за продані товари
(надані послуги) з використанням спеціальних
платіжних засобів
Відповідно до пункту 14.7 статті 14 Закону України "Про
платіжні системи та переказ коштів в Україні" ( 2346-14 ) Кабінет
Міністрів України постановляє:
1. Установити, що суб'єкти господарювання, які провадять діяльність у сфері продажу товарів, громадського харчування та послуг і які відповідно до закону використовують реєстратори розрахункових операцій, повинні здійснити перехід на обов'язковеприймання спеціальних платіжних засобів для здійснення розрахунків за продані товари (надані послуги):
до 1 липня 2011р. - суб'єкти господарювання (крім суб'єктів малого підприємництва), які провадять господарську діяльність у населених пунктах з чисельністю населення понад 100 тис. осіб;
до 31 грудня 2011 р.:- суб'єкти малого підприємництва, які провадять господарську діяльність у населених пунктах з чисельністю населення понад 100 тис. осіб; - суб'єкти господарювання, включаючи суб'єкти малого підприємництва, які провадять господарську діяльність у населених пунктах з чисельністю населення від 25 до 100 тис. осіб.
Кількість платіжних терміналів повинна становити не менше ніж 50 відсотків кількості реєстраторів розрахункових операцій, а у разі наявності одного реєстратора розрахункових операцій суб'єкт господарювання зобов'язаний забезпечити приймання спеціальних платіжних засобів.
2. Звільнити від обов'язкового приймання спеціальних платіжних засобів для здійснення розрахунків за продані товари (надані послуги) заклади громадського харчування закритого типу, які обслуговують певний контингент споживачів, зокрема особовий склад Збройних Сил та інших військових формувань, студентів, учнів та викладачів вищих, професійно-технічних, загальноосвітніх навчальних закладів, працівників промислових підприємств, підприємства торгівлі з торговельною площею до 20 кв. метрів (крім автозаправних станцій), а також суб'єкти господарювання, які провадять господарську діяльність у населених пунктах з чисельністю населення менше ніж 25 тис. осіб.
3. Міністерству економіки в установленому порядку подати на розгляд Кабінету Міністрів України пропозиції щодо внесення змін до Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 15 червня 2006 р. N 833 ( 833-2006-п ) (Офіційний вісник України, 2006 р., N 25, ст. 1818), стосовно забезпечення можливості використання спеціальних платіжних засобів під час здійснення розрахунків за продані товари (надані послуги).
4. Антимонопольному комітетові проводити моніторинг розмірів комісійних винагород, установлених банками за операціями, здійсненими з використанням спеціальних платіжних засобів, і розмірів міжбанківських комісій, установлених платіжними організаціями, та у разі їх необґрунтованого підвищення вживати заходів, передбачених законодавством.
5. Визнати такою, що втратила чинність, постанову Кабінету Міністрів України від 29 березня 2006 р. N 377 ( 377-2006-п ) "Деякі питання здійснення розрахунків за продані товари (надані послуги) з використанням спеціальних платіжних засобів" (Офіційний вісник України, 2006 р., N 13, ст. 882).
                                                                             Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ
Вниманию предпринимателей, юридических лиц г.Краснодона
г. Молодогвардейская, г.Суходольска, п.Краснодон, п.Северный, п.Урало-Кавказ, п.Изварино, п.Энгельсово.
В связи с вступлением в силу с 1 января 2012г З А К О Н А У К Р А И Н Ы «Про Перечень документов разрешительного характера
в сфере хозяйственной деятельности» от 19 мая 2011 года № 3392-VI
при открытии предприятия, офиса, кабинета медицинской практики, магазина, парикмахерской, пункта по ремонту бытовой техники, модуля, павильона по реализации продовольственных, промышленных товаров, /при пуске новой лавы на угольных предприятиях города/, во вновь построенных или арендованных помещениях, Вами должно быть получено два разрешительных документа:
- заключение государственной санитарно-эпидемиологической экспертизы на действующий объект, на предмет соответствия данного помещения санитарным нормам и требованиям.
Для получения заключение государственной санитарно-эпидемиологической экспертизы на действующий объект, заявитель /ч/п, юридическое лицо/ представляет в разрешительный офис г.Краснодона, ул.П.Котова № 1А, следующий пакет документов:
- заявление установленного образца,
- квитанцию об уплате услуг санстанции /р/с можно узнать в разрешительном офисе
/6-33-54//
- правоустанавливающие документы на объект, /свидетельство на право собственности на недвижимое имущество, при аренде – договор аренды объекта/
- ассортимент реализуемой продукции для продовольственной группы товаров,
-копии личных медецинских книжек при рпеализации продовольственной группы товаров,
- правоустанавливающие документы на земельный участок, для отдельно стоящих зданий,
- для юридических лиц, платильщиков НДС, свидетельство платильщика НДС
-/акт ввода в эксплуатацию лавы с подписями членов комиссии/
- разрешение инспекции по надзору в сфере пожарной и техногенной безопасности г. Краснодона и Краснодонского района на предмет соответствия данного помещения противопожарным нормам и правилам.
Данное разрешение не требуется для вновь введенных в эксплуатацию объектов т.е для тех, кто получил сертификат соответствия инспекции государственного архитектурно-строительного контроля, а затем обменял его в БТИ на свидетельство на право собственности на недвижимое имущество,модулей, павильонов расположенных на территории рынков.
Перед получением разрешения МЧС, на начало работы объекта, заявитель должен обратится с заявлением в инспекцию по надзору в сфере пожарной и техногенной безопасности г. Краснодона и Краснодонского района / т.е. 6-40-29/ на предмет соответствия данного помещения противопожарным нормам и правилам. По результатам проведения экспертизы, заявителю выдается: акт, заключение , предписание на устранение нарушений.
Составленные и выполненные мероприятия по устранению указанных недостатков с актом, заключением , предписанием с правоустанавливающими документами на объект подаются заявителем в разрешительный офис, для получения
разрешения МЧС, на начало работы объекта.
В некоторых случаях, для ведения хозяйственной деятельности требуются другие виды разрешений.
Данное разрешение необходимо частным предпринимателям, юридическим лицам, которые занимаются переработкой, изготовлением и реализацией пищевых продуктов:
-эксплуатационное разрешение операторам, потужностей которые занимаются переработкой пищевых продуктов, их реализацией подконтрольных санитарной службе
Для получения разрешения необходимо:
заявитель /ч/п, юридическое лицо/ представляет в разрешительный офис г.Краснодона, ул.П.Котова № 1А, следующий пакет документов:
- заявление установленного образца,
- квитанцию об уплате услуг санстанции /р/с можно узнать в разрешительном офисе
/6-33-54//
- правоустанавливающие документы на объект, /свидетельство на право собственности на недвижимое имущество, при аренде – договор аренды объекта/
- ассортимент реализуемой продукции для продовольственной группы товаров,
-копии личных медицинских книжек.
- правоустанавливающие документы на земельный участок, для отдельно стоящих зданий,
- для юридических лиц, плательщиков НДС, свидетельство платильщика НДС

Данное разрешение необходимо только для предпринимателей и юридических лиц :
При переработке продовольственных продуктов, подконтрольных ветеринарной службе, необходимо эксплуатационное разрешение от управления ветеринарной медицины в г.Краснодоне.
Для получения эксплуатационного разрешени управления ветеринарной медицины в г.Краснодоне./тел.6-3302/
заявитель /ч/п, юридическое лицо/ представляет в разрешительный офис г.Краснодона, ул.П.Котова № 1А, следующий пакет документов:
- заявление установленного образца,
-выписку из ЕГР
-правоустанавливающие документы на объект,
-перечень пищевых продуктов.которые изготавливаются, перерабатываются., реализуютсяза подписью заявителя.
-протоколы исследований пищевых продуктов, проведенных акредитованными лабораториями.
-квитанция об оплате услуг управления ветеринарной медицины.
 
Держкомпідприємництво відкрило оперативну телефонну лінію
Комітет виконав доручення Першого віце-прем’єр-міністра-Міністра економічного розвитку та торгівлі Андрія Клюєва
Відсьогодні в Комітеті запрацювалателефонна лінію зворотного зв’язку з населенням з питань дерегуляції та розвитку підприємництва. Робота здійснюється за такими напрямками:
-    надання оперативних правових консультацій, які сприятимуть у здійсненні підприємницької діяльності;
-    вжиття заходів для припинення неправомірних дій з боку посадових осіб органів влади, оперативне реагування на гострі проблеми в регіонах;
-    залучення підприємців до опрацювання законопроектів Держкомпідприємництва;
-    інформування підприємців щодо програми економічних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава» тощо.
Номер комітетської телефонної лінії: (044) 285-80-42.Звернення прийматимуться щодня, крім вихідних та святкових днів. Телефонна лінія працює без перерви на обід.
Чергування на «Телефонній лінії» здійснюють працівники структурних підрозділів Держкомпідприємництва відповідно до наступного графіку:

Дні тижня

З 9.00 до 16.00 (п’ятниця до 15.00)

з 16.00 до 18.00 (п’ятниця до 16.45)

понеділок

Департамент регуляторної політики 

Департамент правової та законотворчої роботи – правова допомога 

вівторок

Департамент дозвільної системи 

Департамент регіональної політики 

середа

Департамент ліцензування

Департамент інформаційно-аналітичного забезпечення     

четвер

Департамент корпоративної та соціальної відповідальності 

Питання нагляду та контролю   

п’ятниця

Департамент стратегії та розвитку підприємництва 

Управління з питань зовнішньоекономічної діяльності 

Телефонна лінія має електронну скриньку для отримання  повідомлень від громадян та оперативного реагування deregulation@dkrp.gov.ua.
Порядок організації та роботи гарячої лінії розроблено за дорученням Першого віце-прем’єр-міністра-Міністра економічного розвитку та торгівлі Андрія Клюєва.
 
ВложениеРазмер
Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності203 КБ
Наказ МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ "Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності "160 КБ
Назад Наверх