- Главная
- Городской совет
- Исполнительные органы
-
Регуляторная политика
- Действующие регуляторные акты
- План по подготовке регуляторных актов
- Отчеты по отслеживанию результативности регуляторных актов
- Проекты регуляторных актов
- Реестр действующих регуляторных актов
- Уведомления об обнародовании проектов регуляторных актов
- График проведения мероприятий по отслеживанию результативности принятых регуляторных актов
- Перечни регуляторных актов
- Городские и поселковые советы
- Центр административных услуг
- Краснодон
Прокуратура г. Краснодона
|
|
|
Інформація |
Обращение прокурора города к жителям
Уважаемые жители города, события, которые происходят в нашей области, несут угрозу жизни и
здоровью граждан, соблюдению их конституционных прав, подрывают работу правоохранительных
органов, а также органов государственной власти и местного самоуправления, угрожают
национальной безопасности и территориальной целостности Украины.
Здание прокуратуры Луганской области захвачено и заблокировано,нарушена ее нормальная работа, что лишает возможности работников прокуратуры осуществлять защиту законных интересов граждан и государства. Часть здания прокуратуры области разрушена, повреждена компьютерная техника и мебель. На восстановление работоспособности уйдет определенное время. Уголовные производства об умышленных убийствах, разбоях, грабежах, хищениях государственных средств, находятся без движения и не расследуются, а часть из них уничтожена. Государственное обвинение в суде не поддерживается. Остановлены проверки, проводимые прокуратурой области, в том числе и по соблюдению предприятиями угольной отрасли требованийзаконодательства об охране и оплате труда шахтеров. Обращаюсь ко всем жителям города с предостережением не поддаваться на провокационные призывы, воздержаться от действий направленных на захват органов власти, местного самоуправления и правоохранительных органов. Митинги и собрания граждан должны проводиться исключительно в соответствии с действующим законодательством. От нормальной работы правоохранительных органов зависит обеспечение законности и правопорядка в регионе, ваша личная безопасность и безопасность ваших детей.
Прокурор города С. Митасов
|
Сергій Мітасов: «Головна мета правоохоронців – забезпечення законності та
правопорядку»
У прокуратурі міста відбулось засідання міжвідомчої наради, на якій обговорено стан
упередження розростання конфліктів, закликів та дій, спрямованих на порушення
територіальної цілісності держави, забезпечення додержання Конституції та законів України,
а також неприпустимості сепаратистських проявів.
Участь у нараді прийняли керівники правоохоронних органів, органів влади та місцевого самоврядування, територіальних громад, що входять до складу Краснодонської міської ради. Прокурор міста Сергій Мітасов звернув увагу присутніх, що в регіоні активізували свою діяльність радикально налаштовані особи, які намагаються дестабілізувати ситуацію, розпалити штучні конфлікти, організувати безлади і спровокувати збройну агресію. «Необхідно спільними зусиллями зупинити негативні прояви та повернути суспільству втрачене відчуття невідворотності покарання за скоєні кримінальні та адміністративні правопорушення» - зауважив прокурор міста. Сергій Мітасов запевнив, що правоохоронними органами буде надаватися принципова правова оцінка кожному факту правопорушення, а закон буде застосовуватися до усіх, в незалежності від займаної посади та політичних поглядів. Учасники наради також висловили своє бачення скоординованої та плідної співпраці щодо забезпечення законності та правопорядку у регіоні. |
Шановні мешканці міста Краснодона, події, які відбуваються у нашому регіоні, несуть у собі
загрозу життю та здоров’ю громадян, додержанню їх конституційних прав та загрожують
національній безпеці та територіальній цілісності України.
|
«Захист маленької людини» |
З метою ефективної протидії злочинності прокуратура координує діяльність правоохоронців |
Нагляд за додержанням законів у сфері земельних відносин |
«Доступ до публічної інформації» |
БАНКІВСЬКА СПРАВА |
Перед судом постануть особи, що вчинили умисне вбивство. |
Практична реалізація прав потерпілого |
Представницька діяльність прокуратури міста |
Нагляд за додержанням і застосуванням законів у сфері земельних відносин |
На координаційній нараді підведений підсумок роботи правоохоронців щодо протидії
злочинності та корупції за підсумками роботи у 2013 році
29 січня 2013 року, під головуванням прокурора міста С. Мітасова, за участі заступника
прокурора області Л. Іванової, відбулася координаційна нарада керівників правоохоронних
органів міста та суду, на якій обговорено стан протидії злочинності та корупції за
підсумками роботи у 2013 році та заходи щодо подальшого зміцнення законності і
правопорядку в місті.
Зазначено, що минулий рік пройшов в умовах кардинального реформування кримінального процесу та правоохоронної системи, у зв’язку з чим одним із головних пріоритетів стало ефективне запровадження Єдиного реєстру досудових розслідувань, Кримінального процесуального кодексу України, дотримання та поновлення порушених прав, свобод і законних інтересів учасників кримінального провадження. Правоохоронними органами міста вжито низку практичних заходів по впровадженню новел кримінального процесу у практичну діяльність. У питаннях ефективного застосування процесуального законодавства знайдено взаєморозуміння з керівниками правоохоронних органів міста та суду. З метою забезпечення єдності позиції у питаннях запровадження нового кримінального процесу у червні та листопаді минулого року проведено спільні наради за участі співробітників прокуратури міста, Краснодонського району, слідчого відділу Краснодонського МВ, слідчого відділення Краснодонського РВ та Краснодонського міськрайсуду з проблемних питань щодо упровадження КПК та ЄРДР. Створено спільну моніторингову групу працівників прокуратури міста та Краснодонського міськвідділу міліції по виявленню недоліків у функціонуванні Єдиного реєстру досудових розслідувань, проблемних питань застосування норм Кримінального процесуального кодексу України. Створено міжвідомчу робочу групу з метою розслідування кримінального правопорушення за ст.191 КК України, до складу якої увійшли співробітники міськвідділу міліції та міськрайвідділу СБУ. Зазначені та інші новації, які протягом минулого року впроваджувались дозволили досягти низки позитивних зрушень та подолати деякі проблеми, які існували на початковому етапі. У 2013 році правоохоронними та іншими державними органами, у взаємодії з органами влади і місцевого самоврядування, проведено певну роботу по забезпеченню законності і правопорядку в регіоні. Зокрема, проведено 2 координаційні наради, створено спільну міжвідомчу робочу групу для проведення аналізу стану протидії злочинності, 4 міжвідомчі робочі групи щодо припинення незаконної діяльності пов’язаної із порушенням правил охорони або використання надр, припинення незаконної діяльності пов’язаної із порушенням Закону України «Про заборону грального бізнесу в України», припинення незаконної діяльності пов’язаної із порушенням порядку здійснення операцій з металобрухтом, у тому числі спільно з керівниками правоохоронних органів міста та Краснодонського району щодо боротьби з незаконним переміщенням товарів через митний кордон України, контрабандою наркотичних, психотропних речовин і прекурсорів, культурних цінностей, отруйних, сильнодіючих, вибухових речовин, радіоактивних матеріалів, зброї та боєприпасів, а також спеціальних технічних засобів негласного отримання інформації. Проте, криміногенна ситуація в місті залишається досить складною і це вимагає додаткових спільних зусиль, спрямованих на подолання негативних тенденцій. Внаслідок вжитих заходів координаційного та наглядового характеру зменшилась кількість умисних вбивств на 30 % (з 10 до 7), втягнення неповнолітніх у злочинну діяльність на 57,1 % (з 7 до 3), тяжких тілесних ушкоджень на 15,8 % (з 19 до 16), не вчинялися зґвалтування (1), на 5,7% (з 558 до 526) тяжких та особливо тяжких злочинів. На фоні зменшення окремих категорій правопорушень спостерігається зростання рівня загальної злочинності на 34,5%. Вжито низку заходів, спрямованих на посилення протидії наркоманії та наркозлочинності. Водночас зазначені заходи виявилися недостатніми, а ефективність роботи на цьому напрямку не в повній мірі відповідає ситуації, що склалася у місті, оскільки у минулому році на 55 % (з 86 до 38) менше виявлено кримінальних правопорушень, пов’язаних з незаконним збутом наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів. У зв’язку з прорахунками у профілактичній діяльності міськвідділу міліції та відповідних служб міської ради збільшилась кількість кримінальних правопорушень вчинених неповнолітніми, зокрема рецидивна злочинність неповнолітніх. Послаблення роботи з профілактики злочинності також призвело до значного зростання кримінальних правопорушень, вчинених у громадських місцях. Недостатньо забезпечувалось патрулювання вулиць патрульно – постовою службою міліції. Слід зазначити, що наприкінці року співробітниками Краснодонського МВ більш активно здійснювалась охорона громадського порядку, оскільки крім співробітників патрульно – постової служби міліції долучались співробітниками інших служб міліції. Створено мобільні групи з метою відпрацювання кварталів, житлових та гаражного масиву, перевірки осіб, що знаходяться під адміністративним наглядом, осіб, які знаходяться в розшуку. Приділено увагу питанням формування та ефективності реалізації місцевих програм боротьби зі злочинністю, оскільки рішеннями Краснодонської, Суходільської, Молодогвардійської міських рад прийняті та затверджені Комплексні програми профілактики злочинності на території міст на 2013-2015 роки. Однак, недостатньо уваги приділяється питанню залучення громадян до співпраці з органами внутрішніх справ, оскільки на території обслуговування Краснодонського МВ ГУМВС України в області зареєстровано та діє тільки 3 громадських формування, всі у місті Краснодон, що є недостатнім, враховуючи стан злочинності. У містах Суходільськ та Молодогвардійськ громадські формування з охорони правопорядку не створювались. Зазначене свідчить про прорахунки у діяльності правоохоронних органів та органів місцевого самоврядування з питань протидії злочинам вказаних категорій. Слід продовжити роботу щодо впровадження комплексу відео-спостереження за громадськими місцями та вулицями зі складною криміногенною ситуацією у містах Краснодон, Суходільськ та Молодогвардійськ. Органам державної влади, місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям та фізичним особам більш активно необхідно використовувати можливості державної служби охорони. Потребує подальшої активізації робота щодо протидії незаконному видобуванню корисних копалин, виявлено 2 таких факти та зайняттю гральним бізнесом, виявлено 11 фактів, які підтвердились під час досудового розслідування. Протягом минулого року особами, які раніше вчиняли злочини, менше скоєно кримінальних правопорушень (11 проти 19), однак з 1 до 3 збільшилась кількість неповнолітніх, що знову вчинили злочин. Також потребує узгодження питання взаємодії між відповідними службами Краснодонського МВ ГУМВС України в області, міськрайонного відділу КВІ УДПтСУ в області та міської ради, що здійснюють контроль за поведінкою таких осіб і забезпечують їх адаптацію у суспільстві. Слідчими у 196 випадках ініційоване питання про проведення в ході досудового розслідування у кримінальних провадженнях негласних слідчих (розшукових) дій, з яких судом відмовлено у задоволенні 33 клопотань або 16,8% (по області – 11,8%). З метою підвищення якості підготовки клопотань слідчих про проведення негласних слідчих (розшукових) прокуратурою міста з Краснодонським міськвідділом міліції вжито комплекс заходів, у тому числі проведені спільні наради, налагоджено взаємодію з цих питань між слідчими, процесуальними керівниками та оперативними підрозділами. Як результат з 29.05.2013 по 31.12.2013 відмічається зменшення рівня відмов в задоволенні клопотань, оскільки до апеляційного суду подано 81 клопотання про проведення негласних слідчих (розшукових) дій з яких 72 задоволено та відмовлено у задоволенні лише 9 клопотань, що складає 11,1%. У поточному році ми повинні врахувати та не допустити недоліки, що були у минулому році.
Стан протидії злочинності на кордоні
Протидія корупції.
Таким чином, стан протидії злочинності та корупції потребує комплексного вирішення шляхом
об’єднання зусиль правоохоронних органів з органами виконавчої влади та місцевого
самоврядування. У зв’язку з викладеним, необхідно вжити скоординованих заходів по
усуненню наявних недоліків у боротьбі зі злочинністю, профілактиці запобіганню злочинів та
протидії корупції.
Досягнення поставленої мети можливо лише при умові об’єднання зусиль всіх уповноважених правоохоронних та державних органів, саме тому прокуратурою міста ініційоване проведення координаційної наради. Рішенням координаційної наради розроблено комплекс скоординованих спільних заходів з метою підвищення ефективності роботи правоохоронних та інших державних органів у протидії злочинності та корупції.
Прокурор міста Краснодона старший радник юстиції С. Мітасов
|
Роз’яснення Закону України "Про усунення негативних наслідків та недопущення
переслідування та покарання осіб з приводу подій, які мали місце під час проведення
мирних зібрань»
Врегулювання політичної кризи в державі та стабілізація ситуації на сьогодні є
першочерговим завданням українського суспільства.
Визначені в переговорному процесі питання є політичним компромісом, який має на меті не допустити продовження протистояння та повернути Україну у правове русло. Численні порушення законів, які ми мали змогу спостерігати в останній час, породили помилкове враження безкарності. Результатом цього стали порушення громадського порядку в столиці держави та деяких регіонах України, масові заворушення, використання зброї, захоплення органів влади та спроби створення фактично паралельних псевдо-органів державного управління. Верховною Радою України 29.01.2014 прийнято Закон України «Про усунення негативних наслідків та недопущення переслідування та покарання осіб з приводу подій, які мали місце під час проведення мирних зібрань», який набрав чинності 02.02.2014. Законом визначено порядок звільнення від кримінальної відповідальності, покарання, а також від відбування адміністративного арешту осіб, які вчинили відповідні правопорушення з 27.12.2013 до дня набрання ним чинності, за умови, що вони пов’язані з масовими акціями протесту, які розпочалися 21.11.2013, але за виконанням певних умов. Так, учасники масових протестів, по-перше, повинні звільнити всі зайняті у населених пунктах України під час акцій протесту будівлі чи приміщення органів державної влади та органів місцевого самоврядування, допустити до робочих місць осіб, які там працюють та зняти будь-які перешкоди для належного функціонування вищезазначених об’єктів. По-друге, учасники масових акцій протесту мають розблокувати транспортні комунікації на вулиці Грушевського у місті Києві. По-третє, учасниками масових акцій протесту мають бути розблоковані інші вулиці, площі, провулки, бульвари тощо у місті Києві й інших населених пунктах України, крім тих, на яких відбуваються мирні акції протесту. Згідно вимог цього закону сукупність вищезазначених дій повинна бути виконана впродовж 15 днів з моменту набрання Законом чинності, тобто до 16.02.2014, інакше цей закон втратить силу наступного дня після спливу вказаного в ньому строку. Що стосується реалізації положень Закону України «Про усунення негативних наслідків та недопущення переслідування та покарання осіб з приводу подій, які мали місце під час проведення мирних зібрань», то органи прокуратури виконають всі процесуальні обов’язки, які належать до їх компетенції, для забезпечення дії цього Закону. Лише за умов виконання всіх положень Закону, стане можливе прийняття відповідних процесуальних рішень у кожному з кримінальних проваджень. Невиконання хоча б частини положень Закону чи зміна визначеної ним послідовності, може знівелювати досягнуті результати.
Прокурор міста Краснодона старший радник юстиції С. Мітасов
|
Нагляд за додержанням і застосуванням законів прокуратури міста Краснодона за 2013 рік |
На координаційній нараді підведений підсумок роботи правоохоронців щодо протидії злочинності та корупції за підсумками роботи у 2013 році. |
Захист конституційних прав і свобод дітей визнано пріоритетним напрямком діяльності органів прокуратури |
Прокурорський нагляд за додержанням законів під час проведення досудового розслідування у формі процесуального керівництва |
Права дитини в Україні |
Нагляд за додержанням і застосуванням законів у сфері земельних відносин |
Нагляд за додержанням і застосуванням законів у сфері охорони навколишнього природного середовища |
Стан прокурорського нагляду за додержанням Закону України «Про звернення громадян» |
Нагляд за додержанням і застосуванням законів в економічній сфері |
«Щире каяття!» |
«Досудове розслідування» (Кузнецова) |
«Досудове розслідування» (Снєгірьова) |
ІЗ ЗАЛА СУДУ (Леоненко) |
«За гарячими слідами…» |
«Зобов’язання виправитись» |
«Досудове розслідування» (Буджиашвілі) |
Зусиллями правоохоронців насильству – ні ! |
«Зобов’язання виправитись» |
Пожежна безпека засуджених |
ІЗ ЗАЛА СУДУ (Леоненко) |
ІЗ ЗАЛА СУДУ (Ткачов) |
ІЗ ЗАЛА СУДУ (Ткачов) |
Нагляд за додержанням законодавства у сфері охорони праці |
Рік досягає кінця…. |
Досудове розслідування (Плещенко) |
Справедливий вирок |
Угода про примирення |
«Презумпція невинуватості та забезпечення доведеності вини» |
Викрито наркоторговця |
Пріоритетом боротьби з наркозлочинністю є боротьба з наркоторговцями, а не з наркозалежними |
«Байдужість потерпілої » |
Досудове розслідування |
«Урок…..» |
Злочин та покарання |
Злочин та покарання |
ІЗ ЗАЛА СУДУ (Латка) |
ІЗ ЗАЛА СУДУ (Латка) |
ІЗ ЗАЛА СУДУ (Латка) |
ІЗ ЗАЛА СУДУ (Леоненко) |
Підтримання державного обвинувачення в суді (Бондаренко-Барбуль) |
Підтримання державного обвинувачення в суді (Забара) |
Підтримання державного обвинувачення в суді (Кудрявцев) |
Підтримання державного обвинувачення в суді (Латка) |
Підтримання державного обвинувачення в суді (Лебединський) |
Підтримання державного обвинувачення в суді (Леоненко) |
Підтримання державного обвинувачення в суді (Леоненко) |
Підтримання державного обвинувачення в суді (Плещенко) |
Інформування громадськості про стан законності та заходи щодо її зміцнення на сесії міської ради 29.11.13. |
Прибережні захисні смуги |
Прокуратура на стражі захисту законів |
Профілактична робота з попередження злочинності, пияцтва та наркоманії серед неповнолітніх |
Запобіжні заходи згідно з новим Кримінально-процесуальним кодексом. |
«Кримінальне провадження на підставі угод» |
Дело рук самих утопающих |
Використання новел кримінально-процесуального законодавства під час розслідування кримінальних проваджень слідчим прокуратури міста |
Професійна етика працівників прокуратури |
ПОНЯТТЯ ПРИНЦИПІВ КРИМІНАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ТА ЇХ ОСНОВНІ ОЗНАКИ |
Використання новел кримінально-процесуального законодавства під час розслідування та судового розгляду кримінальних проваджень |
Важливий захід забезпечення кримінального провадження |
Стаття із зала суду |
Стаття із зала суду |
Стаття із зала суду |
Стаття із зала суду |
Стаття із зала суду |
31.05.2013 на черговому пленарному засіданні Краснодонської міської ради прокурором міста Мітасовим Сергієм Вікторовичем здійснено виступ з інформацією про стан законності і правопорядку в місті та заходи щодо її зміцнення, у відповідності з вимогами ст. 51-1 Закону України „Про прокуратуру”. |
ПРАВО НА ОБРАЩЕНИЕ
В современных условиях к числу самых важных, приоритетных направлений деятельности
государства следует отнести обеспечение и охрану прав и свобод граждан, отработку и
воплощение в жизнь соответствующих правовых форм и механизмов.
Не вызывает сомнения, что право на обращение к государственным органам, их должностным лицам представляет собой одно из важнейших, фундаментальных прав человека и гражданина. Вопросы практической реализации гражданами права на обращение регулируется сегодня Законом Украины «Об обращении граждан». Законом определены четкие требования к обращениям граждан, которые гласят о соответствии обращения по содержанию и форме. Формальные требования касаются соблюдения его документальной формы – в обращении должны быть изложены данные об авторе ( фамилия, имя, отчество, место проживания), сути вопроса ( нарушения права, интереса, свободы гражданина), способа передачи обращения (лично либо через уполномоченное лицо), вид обращения (индивидуальное либо коллективное). Обращение так же должно соответствовать требованиям достоверности и открытости (подписано лично заявителем с указанием даты). По содержанию обращения должны соответствовать предмету управленческой деятельности адресата. В нашем государстве существует предметно-функциональная компетенция органов власти и местного самоуправления, которая охватывает круг вопросов, которые находятся введении государственного или негосударственного органа, служебного лица. Для органов прокуратуры защита прав граждан – приоритетное направление деятельности, которое охватывает разные сферы правоотношений. Для реализации данной функции органами прокуратуры Луганской области разработан график приема граждан, согласно которому граждане могут обратиться на личный прием к работникам прокуратуры, а так же к городскому, районному, областному прокурору с устным или письменным заявлением.
Прокурор отдела по вопросам рассмотрения писем и приема граждан прокуратуры
Луганской области Д. Краснюков
|
23.05.2013 у приміщенні прокуратури міста Краснодона за адресою: вул. Стадіонна, 5, буде здійснюватись особистий прийом громадян заступником прокурора Луганської області Пряниковим В.С. з 10.00 до 12.00 години. |
Шановні жителі міста Краснодона! 10.04.2013 року з 11.00 до 12.30 години в приміщенні прокуратури міста буде здійснюватись особистий прийом громадян прокурором Луганської області Мельником Анатолієм Степановичем |
Прокурорський нагляд за додержанням законодавства про заборону грального бізнесу
Прокуратурою міста Краснодона спільно із співробітниками Краснодонського МВ ГУМВС в області проведені перевірки щодо додержання Закону України "Про заборону грального бізнесу". Під час перевірок, які проведено протягом поточного року встановлено 6 фактів функціонування на території міста залів ігрових автоматів. За результатами перевірок вилучено 49 одиниць гральної техніки. Відомості за вказаними фактами внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань, за ознаками складу кримінальних правопорушень, передбачених ч.1 ст. 203-2 КК України (зайняття гральним бізнесом). Процесуальне керівництво досудовим розслідуванням здійснюється прокуратурою міста. Проводяться слідчі дії, направлені на встановлення всіх обставин правопорушень. Прокуратура м. Краснодона і в подальшому буде відслідковувати стан дотримання законодавства у вказаній сфері.
Прокурор прокуратури м. Краснодона Т. Дерев’янко
|
ПРЕДСТАВНИЦТВО ГРОМАДЯН В СУДІ
Відповідно до ч. 2 ст. 36-1 Закону України «Про прокуратуру» підставою
представництва прокуратурою інтересів громадянина в суді є його неспроможність через
фізичний, матеріальний стан або з причини похилого віку та інших поважних причин
самостійно захистити свої порушені чи оспорювані права або реалізувати процесуальні
повноваження.
До прокуратури м. Краснодона звернулись мешканці міста із заявою про представництво їх інтересів у суді з питань стягнення заборгованості по заробітній платі, яка виникла у період роботи на підприємстві ТОВ «Спецшахтопроходка». Прокуратурою міста проведено перевірку за вказаним фактом та подано заяви про видачу судових наказів щодо примусового стягнення з підприємства ТОВ «Спецшахтопроходка» нарахованої але не виплаченої заробітної плати на користь громадян. Краснодонським міськрайонним судом позовні вимоги прокуратури задоволені в повному обсязі. Прокуратурою направлено виконавчий лист до органів ДВС щодо стягнення суми боргу в примусовому порядку. Завдяки вжитим заходам вдалося поновити порушені права працівників підприємства. Прокурор прокуратури м. Краснодона П.О. Чеботарьов |
Главная цель деятельности любого государственного органа – благополучие общества.
Особая роль в создании благополучного и безопасного общества Конституция Украины отводит
прокуратуре. В начале XXI века ряд жестоких массовых убийств с применением огнестрельного оружия, получивших широкую известность благодаря телевидению, побудил разные страны ужесточить законы об обороте огнестрельного оружия. Однако даже на данный момент в руках частных лиц в США сосредоточено около до 250 млн. единиц огнестрельного оружия. То есть на душу населения в Америке, включая малолетних детей, приходится по пистолету или ружью. В Украине владение и использование огнестрельного оружия регулируется положением КМУ «Про утверждение Положения о разрешительной системе», приказом МВД №622 и Уголовным кодексом Украины. В частности ст.263 Уголовного кодекса прямо запрещает ношение, хранение, приобретение и изготовление огнестрельного оружия без предусмотренного законом разрешения. Но особое значение имеет надзор за соблюдением и применением законодательно установленных правил и норм безопасного оборота оружия, который осуществляется Прокуратурой Украины. Эта функция включает активный мониторинг законных владельцев и борьбу с незаконным оборотом оружия на территории Украины. В частности, 20 февраля в городе Молодогвардейске у гражданина А. было выявлено и изъято самодельное огнестрельное оружие с полной обоймой патронов. Благодаря бдительности граждан и оперативности реагирования правоохранительных органов оружие было немедленно изьято у подозреваемого. Была собрана исчерпывающая доказательная база, что не позволило преступнику избежать наказания. Согласно приговору суда, обвиняемый получил наказание по статье 263 Уголовного кодекса в виде лишения свободы сроком на 3 года. По мнению всех участников уголовного производства, ключевую роль в предотвращении тяжких преступлений играет именно такое эффективное взаимодействие милиции, органов прокуратуры и неравнодушных граждан, которые осознают свою роль в создании безопасного будущего Украины. Прокурор прокуратуры г.Краснодона Кондратьев Юрий |
Слідство прокуратури в умовах нового КПК України
Завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від
кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників
кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого
розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне
правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий
не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому
процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була
застосована належна правова процедура.
Згідно з положеннями нового КПК України, серед органів досудового розслідування не передбачено слідчих підрозділів в органах прокуратури України, замість них передбачено створення нового органу – Державного бюро досудових розслідувань, у складі якого будуть функціонувати слідчі підрозділи. Але, згідно перехідних положень нового КПК України, до створення Державного бюро досудових розслідувань, виконання відповідних функцій покладається на слідчі підрозділи органів прокуратури України. Як передбачає КПК, винятково за слідчими підрозділами прокуратури залишився обов’язок здійснювати досудове розслідування кримінальних правопорушень, вчинених службовими особами, які займають особливо відповідальне становище відповідно до частини першої статті 9 Закону України «Про державну службу», особами, посади яких віднесено до 1-3 категорії посад, суддями та працівниками правоохоронних органів. За час дії нового КПК України до прокуратури міста Краснодона надійшло близько трьох десятків заяв та повідомлень про кримінальні правопорушення зазначеної категорії, переважна більшість яких вчинені працівниками правоохоронних органів. Відомості, що містяться у вказаних зверненнях внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань, проводиться досудове розслідування. Так, біля кафе «К» у вечірній час громадянин Н., знаходячись у стані алкогольного сп’яніння, почав сварку з незнайомими йому людьми. Громадянин В. викликав працівників міліції для врегулювання конфлікту, які прибули на місце. Конфлікт врегульовано та громадянина Н. доставлено до міськвідділу міліції. Наступного дня громадянин Н. звернувся до прокуратури міста із заявою про неправомірні дії працівників міліції, які при затриманні незаконно спричинили йому тілесні ушкодження, та доставили до міськвідділу міліції. Відомості, що містяться у даній заяві внесено до ЄРДР, розпочато досудове розслідування, у разі підтвердження фактів перевищення влади або службових обов’язків працівниками міліції, їм буде пред’явлено підозру, після чого, по закінченню досудового розслідування кримінальне провадження буде направлено до суду. Старший слідчий прокуратури м. Краснодона Луганської області М. Кудрявцев
|
Прокуратура на стражі захисту конституційних прав громадян на оплату праці
Прокуратурою міста Краснодона проведено перевірку в порядку нагляду за додержанням і застосуванням законодавства про оплату праці у ПАТ «Краснодонський завод «Автоагрегат». За результатами перевірки виявлено наявність значної заборгованості підприємства перед працівниками із виплати заробітної плати на загальну суму більше 800 тис. грн. Результати проведеної перевірки підтверджують той факт, що керівництвом підприємства умисно безпідставно не виплачується заробітна плата працівникам підприємства більше ніж за один місяць, чим грубо порушуються права громадян на оплату праці, передбачені трудовим законодавством та Конституцією України. За даним фактом прокуратурою міста 01.03.2013 внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань, розпочато досудове розслідування. В діях керівництва підприємства вбачаються ознаки кримінального правопорушення, відповідальність за вчинення якого передбачена за ч. 1 ст. 175 Кримінального кодексу України. Конституція України закріплює, що кожен має право на заробітну плату. Право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом. Також, у разі неможливості самостійно захищати свої інтереси в суді, працівники ПАТ «Краснодонський завод «Автоагрегат», у тому числі колишні, перед якими наявна заборгованість, мають змогу звернутись до прокуратури міста, яка в порядку ст. 36-1 Закону України «Про прокуратуру» уповноважена представляти інтереси громадян в суді шляхом подачі відповідних заяв про примусове стягнення заборгованості з підприємства.
Прокурор міста старший радник юстиції С. Мітасов
|
Правозахисна діяльність прокуратури міста Краснодона
Прокуратурою міста постійно здійснюється правозахисна діяльність шляхом нагляду за
додержанням і застосуванням законів місцевими органами виконавчої влади, органами
місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями, незалежно від форм
власності, підпорядкованості та приналежності, посадовими особами та громадянами.
Надається принципова оцінка діям посадових осіб органів державного контролю щодо виконання
покладених на них повноважень.
Прокурор міста Краснодона радник юстиції С. Мітасов
|
Діяльність прокуратури міста Краснодона щодо протидії злочинності, підвищення рівня
правопорядку та законності у місті
Відповідно до ст. 10 Закону України «Про прокуратуру» за прокуратурою
закріплена функція координації діяльності щодо боротьби зі злочинністю органів внутрішніх
справ, органів Служби безпеки, органів податкової міліції, органів митної служби й інших
правоохоронних органів.
Прокурор м. Краснодона радник
юстиції С.Мітасов
|