- Главная
- Городской совет
- Исполнительные органы
- Регуляторная политика
- Действующие регуляторные акты
- План по подготовке регуляторных актов
- Отчеты по отслеживанию результативности регуляторных актов
- Проекты регуляторных актов
- Реестр действующих регуляторных актов
- Уведомления об обнародовании проектов регуляторных актов
- График проведения мероприятий по отслеживанию результативности принятых регуляторных актов
- Перечни регуляторных актов
- Городские и поселковые советы
- Центр административных услуг
- Краснодон
Управлінням праці та соціального захисту населення розглянуто майже 100 звернень громадян та надано консультацій більше 600 громадянам.
За 1 півріччя 2013 року в УПСЗН розглянуто 97 письмових звернень громадян, що на 13% менше, ніж за аналогічний період минулого року. Найбільша кількість звернень надійшла з питання надання матеріальної допомоги, а саме 20 %. На телефонну „гарячу лінію” управілння звернулось за консультацією 603 громадянина.
Більшість консультацій „гарячої лінії” стосуються отримання різних видів державної соціальної допомоги, а саме – 54 %. На Урядову „гарячу лінію” звернулося 40 громадян. Максимальна кількість питань стосуються призначення та виплати соціальних допомог, а саме 45 %. Усі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни. Заявникам надані вичерпні роз’яснення з порушених питань.